sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Eu cu cine votez?

Eu stiu prea bine cu cine votez, si anume Traian Basescu, dar aceasta este, in ultimele zile, cea mai frecventa intrebare pe care o aud de la colegii si prietenii mei neimplicati politic. La auzul raspunsului meu ferm, automat vine si continuarea: "De ce sa votez Traian Basescu?" "Cu ce este mai bun decat oricare altul ?" (Slava Domnului ca nu am primit si intrebari de genul: ce imi da el?)
Chiar asa, de ce Traian Basescu? Pentru ca are curajul de a infrunta o clasa politica care obstructioneaza modernizarea Romaniei, pentru ca in timpul dominatiei PSD nu am reusit sa aparem pe harta politica si economica a Europei si a lumii, dar mai ales, pentru ca, niciodata nu as putea pune stampila pe numele unui om care ne catalogheaza pe toti drept „nemernicii dracului”. De fapt, cred ca aici este adevaratul raspuns, ne-am saturat de orgolii perfide ascunse sub costume scrobite de „mari” oameni politici. Traian Basescu, chiar daca nu este cel mai chipes dintre noi, are acea prestanta a omului puternic, care poate conduce o tara si schimba destinul unui popor, poate arata lumii ca si in Romania se poate.
Asadar, eu cu siguranta voi vota Traian Basescu, iar pentru voi, cei nehotarati, va invit sa faceti la fel.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu